fun is all we neeed

hellllo babes!
valborg igår, och jag spenderade den med frida. drog hem till henne vid hmm.. fem kanske, vid sex drog vi till stan. var där ett tag, gjorde lite allt möjligt.. lr för det mesta gick vi runt och gjorde ingenting. haha! senare drog vi till pershagen och åt två feta pizzor, efter det mötte vi caroline&becca. vi fyra pratade, gick en långpromenad och hade det allmänt mysigt. kom till något tivoli som var nerstängt och där lekte vi lite.. haha nolifers. sedan gick vi till torpa. och när klockan var runt tolv så låg jag och frida i hennes säng och drev med folk på facebook. riktigt kul måste jag säga, och jag har inte skrattat så mycket på länge! när klockan var runt fyra så ringde dennis och pontus, men även nicklas och emton. haha. jag och frida roade oss med att prata med dom i någon timma och sedan somnade vi.. vaknade två och då hade halva söndagen redan gått. hahaha nej men nästan såå.. nu iallafall så ska jag slappa. och strax äre gossip girl som gäller! yeeey. pusss

härlig sommarbild!

Kommentarer
Postat av: frida

Tack för dagen/natten hjärtissss!

2011-05-02 @ 00:24:20
URL: http://ffridak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0