blablablaaa..

jag vet, jag vet, jag vet.. jag är superdålig på att blogga. men det bara blir så, jag har liksom inte tid. är det inte det ena så är det alltid något annat.. tro mig, iallafall just nu. idag har bestått av skola och träning, känner mig helt jäkla död.. ska gå och lägga mig tidigt ikväll, eller försöka i varjefall. haha. imorgon har jag orientering i skolan, fuck hell att det kommer gå bra. bajs! förra gången var vi tre lr fyra som gick tillsammans, och vi slutade mitt i skogen och way long utanför kartan. imorgon ska jag gå själv!!!! hur ska det gå? hmm.. efter skolan så har jag moppekurs. vet inte hur det kommer gå heller men det visar väl sig, antingen typ somnar jag eller så är jag väl världens duktigaste som lyssnar så öronen blöder. haha! jaja.
nu önskar mig mig helg!!! verkligen!!! men bara några få dagar kvar.. det klarar vi!
pusss

söt cheeeeeeeey.. naaaaaaaaaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0