at night when the stars light up my room, I sit by myself talking to the mooon..

hej där! kvällen börjar lida mot sitt slut.. lr hela fredagen faktiskt.
för drygt 1 timme sen kom jag hem från frida, drog dit efter skolan som sagt. vi chillade galet och hade allmänt rolig som vi alltid har! sedan mötte vi upp dempaaa vid tempo, drog hem till frida igen. och efter några minuter kom även hallberg. pratade, kollade tv, nörda data, lyssna musik and whatever you name it. vi hade det mysigt iallafall! nu blir det sängen för min del, väldigt tidigt för att vara mig.. men imorgon står klockan på 07.00 ungefäääär, dags för innebandy ni vet ;))) ni som följde min gamla blogg kanske vet att jag kom med i årets sörmlandslag, men nu är det dags igen.. för imorgon börjar nämligen uttagningarna för nästa år! är taggad till tusen. direkt efter det drar jag till stockholm för att spela cup med de yngre tjejerna i telge. ska bli kul faktiskt. jag och pilö ska tillsammans med de andra tjejerna se till att vi tar hem guldeT!! f*ckyeaaah.
ska försöka att blogga imorgon, men jag lovar ingenting! pussss

<3 SM 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0