and it's taking me higher, higher of the ground

kvällen vart inte riktigt som tänkt..  pluggandet las lite åt sidan, istället kom min kusin Tom hit. riktigt kul att träffa honom igen, ni som läst min gamla blogg kanske vet att jag nämde förut att han bor i usa eftersom han spelar hockey där.. men nu är han i sverige!!! och just därför kom han förbi hemma hos oss idag, på torsdag åker han nämligen till thailand. känns inte alls som att jag har avundsjuka inom mig, nejdå inte alls. ha ha. kan inte någon typ bara vara snäll och köpa en resa till mig till något såhär riktigt varmt land, så jag blir glaaaaaaad?!!!! hihih. nejdå. snart äre sommarlov.. då jäklar. tänk positivt tjejer och killar!!! :D
nu ska jag återgå till mitt pluggg som jag iallafall hunnit börja med, bra nicole!


en bild som förklarar vad jag gjorde ikväll.. hahaha. schteeeekte runt i kusinens aston martin.
kan absolut inget om bilar.. men det var coolt! hihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0