about yesterday!

igår i skolan så var det kringlamilen som sagt. det går ut på att hela högstadiet i min skola springer 1 mil, och jag är faktiskt nöjd med min insats. kom in som andra tjejen med en tid på 50min någonting.. (om jag inte minns helt fel). hahah. braaaa eller vad?!!! jaja, direkt efter det stack jag först hem till Mirna och fördrev tiden där tillsammans med henne tills det var dags för mig att ta mig till pershagen. jag, Frida och Caroline sprang runt i Fridas rum och fixade osss.. sedan gick vi till bussen som tog oss till stan. där träffade vi Abbe och hans kompis, och några minuter efter det kom även Dempa till stan. tillsammans väntade vi alla på Satu, Anders och Emil som skulle följa med oss tillbaka till pershagen. hemma hos Frida igen så skulle vi sätta på en film.. men det slutade i kuddkrig. det blev varmt som fan i Fridas lilla rum, så vi bestämde oss för att dra ut istället. först gick vi bara runt och snackade lite, men sedan så mötte vi upp lite mer folk. vi tog oss till fotbollsplanen, och väl där mötte vi upp ännu fler personer. skulle tippa på att vi var över 20 pers varav 4 var vi tjejer.. hahah! killarna spelade fotboll och vi tjejer kollade mest på och snackade, sen så drog alla när sista bussen gick vid 1 ungefär och då stack jag, Satu, Caroline och Frida hem till Frida igen och käkade. haha! sen kom Hallberg dit och vi kollade på "farsan". vet inte om man kan säga att vi kollade på den faktiskt, för vi alla fem somnade lite då&då. hahah.. när klockan slog 6 typ, så väckte hallberg osss. hahahah.. jäkligt irriterande, och efter det så somnade och vaknade man hela tiden till&från.. lite sömn skulle jag säga att jag fått inattt, men värt det? jaaa absolut. känns som att det blev väldigt mycket text nu alltsååå, men jag ville bara dela med mig av min gårkväll till er, och dessutom säga tack till alla som var med! pusssss

caroline och jag igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0