about yesterday!

gårdagen var minst sagt en grym dag.. startade den med innebandy och avslutade den tillsammans med mina fina vänner. drog upp till stockholm vid fem med frida, satu och caroline, käkade och lite sånt. sedan stack vi till kungsan, vilket drag det var.. speciellt vid eric saaade. hahaha fyfan! när rix'fm var slut så var vi runt 20 pers som stack tillbaka till södertälje. väl där sa vissa hejdå, medans jag, frida, satu, michaela och fyra till stack till mcdonalds. satt där ett tag och bara pratade och sen strax efter tolv var jag och michaela i järna där vi båda sov hos henne. otroligt härlig kväll men tyvärr kan jag inte sitta här och skriva upp allt i detalj, ni får nöja er med det ni får helt enkelt.. haha! och så jag vill tacka alla som var med!! kan inte rabbla alla namn.. men ni vet vilka ni är. hihih. ska inte skriva för mycket om det nu, jag bjuder på bilder senare ikvälll!!! awesome right? ;)
hmm.. idag har jag varit förjäkla trött och spydig mot i princip alla. hahah förlåt till er.. men aaa vad ska jag skylla på? sen kväll kanske? ;) hah nej, jag vet faktiskt inte.
snart drar jag till träning, vettefan hur det ska gå.. men det visar sig! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0