cause I may be bad but I'm perfectly good at it

tjeeeeeeeeena mittbena.
idag är jag en aning trött, eller faktiskt väldigt trött! igår var minst sagt galet, kan inte gå ut med för mycket här men jag kan bara säga att det var jäkligt kul. efter min match, som vi vann, drog jag till järna. vi var ungefär 15 stycken hemma hos oskar där vi snackade, dunkade musik och lite allt möjligt. runt halv ett stack jag och några hem till michaela för att hämta pengar till pizza, men otur som vi hade så var ingenting öppet..så mat blev det inte. hahaha. men sedan vid halv två drog jag hemåt iallafall. en riktigt lyckad lördagskväll, och jag hoppas ni också hade det! idag så har jag bara sovit och kollat på film. seg dag kan man kalla det.. jag har även plockat ihop lite i mitt rum inför flytten och mer var det inte med det. och för att detta inlägg inte ska bli alldeles för ointressant och tråkigt nu, så ska jag faktiskt bjuda er på en härlig låt.

Kommentarer
Postat av: oscar

baksmälla kallas det :D

2011-03-20 @ 19:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0