party all night

hej fina läsare! jag tänkte slänga in ett snabbt litet inlägg innan jag drar iväg. igårkväll kom jag som sagt hem från england, mindre roligt.. speciellt när man skyndar sig som fan till planet och sedan är det försenat med drygt 2 timmar. otur, eller? när jag väl var hemma träffade jag min bästa vän caroline! det var riktigt skönt, vi snackade mest om allt och inget. underbar tjej! och idag då.. drog till stadshuset där det var någon form av.. haha ja jag vet inte vad det var. men jag och tjejerna i innebandyn skulle iallafall visa upp Telge som förening. slöseri på tid så vi drog efter en timma. - och nu har jag precis fixat mig.. har matchsamling om 35 min. nu taggar vi på vinst! och sedan efter det taggar jag fest med några vänner. en riktigt bra lördagskväll kommer det iallafall bli!
hoppas ni också får en bra kväll! alla behöver det. vare sig ni är på topp eller inte!
puss

några av personerna jag träffar ikväll. 


Kommentarer
Postat av: johanna

frågestund på bloggen ! ((:

fråga gäna för inga frågor är för dumma :)

klickA på länken för att komma till kommentarsfältet :)

-----> http://johannahaglundd.blogg.se/2011/march/fragestund-oppnad.html#comment

2011-03-20 @ 00:57:51
URL: http://johannahaglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0