london calling

känns bra att jag börjar min blogg med att dra iväg, men ta det lugnt jag är tillbaka redan imorgonkväll. ska till england med min mamma. och när vi väl är där så ska vi se justin biebers konsert. alltså ni kan inte förstå min lycka när det gäller detta, sjuuuuukt. att förklara hur jag mår just nu går liksom inte. att både vara så glad och lycklig för en sak men samtidigt så irriterad och sårad för en annan är så.. ja komplicerat. men det sagt så behöver jag verkligen denna lilla utlandstripp med min mamma, en person som verkligen förstår mig! självklart bjuder jag på bilder och allt som ni vill ha efter jag kommit hem. egentligen förstår jag inte själv hur jag kan skriva ett sånt här inlägg som i stortsätt är ganska glatt med tanke på att jag mår hur dåligt som helst. men jag har lovat mig själv och mina vänner att när jag väl går av planet i england om några timmar så ska jag lämna det som hänt i sverige. jag har inte tid till att tänka för mycket där, utan nu ska jag rocka järnet på konserten ikväll och sedan så kan jag må hur dåligt som helst när jag är tillbaka i sverige igen. men nu ska jag njuta, njuta av att få vara en av alla tjejer som kommer sitta där och lyssna på justin bieber live ikväll. amaaaaaaagad can't wait. seyaaaaaaaaa tomorrow @ home again.

cute boy.

Kommentarer
Postat av: dinD

HA DET SÅ ROLIGT NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!

hihihih :D

2011-03-17 @ 16:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0