just so you know..

hello sweeties! det var längesen jag gjorde ett helt "vanligt" skrivinlägg.. så nu sitter jag här igen och skriver. nice, huh? ;) idag har jag varit i skolan, lika galet som vanligt där och dagen flöt på som rinnande vatten ur kranen. efter det drog jag ner på stan för att köpa en ny mascara, träffade felicia och hennnes kompis där så jag fastnade där ett tag och snackade med dom.. men när jag väl var hemma så pluggade jag för fullt. åååååh vad jag är trött på skolan redan. sommarlov? ja tack! om ett tag börjar iallafall desperate housewives, gillar verkligen det och har följt programmet sedan första avsnittet. yeyyyy i'm so coooool. hihih.

Kommentarer
Postat av: :))

Snygg du är!!

2011-03-24 @ 17:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0