in my home, my new home

hej! det var ett tag sen.. lr? hehe kommer faktiskt inte riktigt ihåg när jag bloggade senast. men iallafall, tänkte uppdatera er om läget lite ;) sitter just nu i det nya huset, och i mitt nya rum.. jag och familjen sover här idag och fortsatt framöver. jaaaa, för mig känns det som att flytten till skogen kommit nu. vet inte vad jag ska säga om de, jag antar att jag måste ge det en chans.. men just nu, nej. jag vill inte bo här men förhoppningsvis löser det sig med tiden. eller vad tror ni? imorgon är det söndag, förfan vad helgen går fort. hinner ju knappt andas och ta det lugnt innan det är skola igen.. och jag vill inte ens tänka på att jag har två inlämningar till veckan som kommer. ohgaaash. nu ska jag fortsätta dunka musik, justin bieber såååååklart! och sedan ska jag sova. har brist på det och imorgon måste jag verkligen vara både pigg och tagg på innebandy. nu kör vi tjejer!
pusssen på er.


slänger upp en sommarbild.. tyckte att alla behövde se en i detta mörker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0