about me

för er som inte vet vem jag är och för er som vill veta vem jag är, så hade jag tänkt att berätta lite nu.
jag heter nicole (vilket är ganska logiskt om man tänker på mitt bloggnamn, hihih), jag fyllde 15 år för två månader sen imorgon. komplicerat? nejdå. jag bor några mil utanför stockholm tillsammans med min familj. om sisådär 2 veckor flyttar jag ut till ett hus i skogen..och skogen = in the middle of nowhere! and that's when I'm going to be best friend with a bear or something like that. jag har mina bästaste och underbaraste vänner här som stöttar mig i alla lägen och det är så det ska vara. nog om det ni kommer ändå få se massa mer av mina vänner här i bloggen senare i tiden. mer om mig då.. hmm.. jag spelar innebandy. innebandy kan man säga är min andra halva, eller iallafall min andra halva av livet. den sporten tar upp största delen av min fritid och jag mår så bra av att bara stå på plan tillsammans med klubban och bollen. något mer jag mår bra av är att bara få göra det jag vill göra och vad jag känner för, jag är oftast en spontan person och klarar inte av att bestämma saker hundramiljoner dagar innan den bestämda saken sker. heheh.. förstår ni hur jag menar? om jag skulle sammanfatta mig själv i tre ord får det nog bli nyfiken, glad och omtänksam, dessutom är jag en tjej med båda fötterna på jorden och jag är väldigt ödmjuk.
utöver det har jag mina gråa dagar, precis som alla andra, och för att redan förvarna er så är jag inne i en sån period just nu. jag ska försöka att hålla det mesta för mig själv, både för min och eran skull, men om det kommer ett eller annat deppinlägg så vill jag ha det så. that's it.. you know I'm the bosss ;) haha.
nej, nu spårar det ur. är det något ni undrar om mig, så våga fråga!


Kommentarer
Postat av: linnea

gud så söt du är!

2011-03-16 @ 23:30:23
Postat av: dinD

SÖTAAAAAAAAST ÄR DU MIN VÄN ;*

2011-03-17 @ 16:08:13
Postat av: Anna

varför är du så otroligt underbar? ja, ingen vet. asså shit Nicole, du vet inte hur glad jag är att jag har dig. Även om ditt andra spel håller på att falla över kanten är du fortfarande som en klippa på utsidan, fast jag vet att ditt inre faller sönder av olika val och vägar. Du får verkligen alla att må bra, i alla fall mig! Så himla glad att vi träffades och jag hoppas att vår vänskap aldrig dör ut. Det är sånna som dig man behöver i slutet av dagen. Det är sånna som du som gör en stark. And remember: Fallin' in love was easy. It's the way out that's hard.

2011-03-18 @ 21:20:27
URL: http://annabergman.devote.se
Postat av: caroline

så gaaaaalet sööt!! :D

2011-03-19 @ 18:34:16
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0