a teenager's life and her gaze on the world

Hej. Första inlägget för mig på denna blogg då. Jag hade tidigare en blogg men valde att avsluta den, dels för att jag hade tröttnat på bloggandet men också för att jag hade tröttnat på den bloggen.  Nu är jag tillbaka! Tänkte göra mina vänner lite glada som har tjatat ganska så mycket på mig att jag ska starta upp en blogg igen. varför vet jag inte eftersom jag själv inte anser att mina inlägg är speciellt roliga att läsa.. men det är kul att höra att någon människa i denna enorma värld tycker om det man gör.

Men förutom mina vänners önskan så valde jag att starta upp bloggen igen för att ha någonstans att dela med mig om vad jag tycker&tänker. om ni ska klaga på hur jag skriver, eller på hur jag anser att mitt liv är så blir jag faktiskt gladare om ni lämnar min blogg. Jag är inte ute efter att bli nästa storbloggerska och få så många läsare som helst, jag vill ha min egna lilla blogg som jag kan skriva ut precis vad som helst i.
Till sist vill jag bara säga.. I hope you like it.


Kommentarer
Postat av: dinD

KLART VI GILLAR DET!!!!!!!

du är great

hihi

2011-03-16 @ 18:02:17
Postat av: christina

det är bra att du har börjat igen gumman !<3:)

2011-03-16 @ 18:46:17
URL: http://christinamagklaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0