underbara dagar, med underbara personer


hej allihopa! hahaha.. är jag dålig på att uppdatera? ja det är jag helt enkelt. nej men nu äre så att jag inte varit hemma på två dagar, och då sitter jag heller inte vid datan direkt. i torsdags var vi som sagt på grönan, från början trodde jag vi skulle vara ca 10 st, men det slutade med att vi var 16 personer som drog dit tillsammans. måste helt ärligt säga att det var jäkligt kul även fast vi inte alltid höll ihop som en grupp.. hahah men det är fan omöjligt på grönan! jajaaaaaa, åkte i stort sätt nästan allting. och när klockan var runt elva så drog vi mot t-centralen igen, påväg dit hände lite grejer och jag kan ju inte direkt säga att det var bra. men det "löste" sig och nog om det. väl i södertälje så ska jag och frida dra hem till pershagen så gabbe kollar bussarna åt oss, men då visar det sig att sista redan gått.. hahahaha hmm, smarta tjejer!!! men det löste sig tillslut iaf ;) fredaaaagen då.. vaknade hemma hos frida vid två och sen kom även caroline. vi drog till stan och åt, sedan tillbaka till pershageeeeeeen. satt på fridas veranda med käk, musik och bara var allmänt glada. precis så som det ska varaaaaa, fan va härligt! efter det drog vi till torpa och satt där ett tag och snackade lite skit, dunkade musik och drack lite fööööööör mycket energidricka. hahaha.. sen ringde vi wikman och bestämde oss för att dra till fredde där rätt så många var. och det var där hela kvällen slutade. kom dit vid halv tolv, efter att först ha tagit fel busss dit. smarta mig! och sen var vi tillbaka hos frida vid två igen. nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0