the last day @malta

idag spenderar jag sista dagen här på malta och konstigt nog gillar jag det. jag är trött på att vara här, jag vill hem till mina fina vänner, hem till mitt rum. ja hem till sverige helt enkelt. men innan desss ska jag se till att pressa framför solen ännu lite till för bussen till flygplatsen går inte förens vid halv åtta ikväll. och runt 03 inatt är jag hemma i mitt hus igen. härligt!
gårkvällen var en riktigt bra kväll, och även den första kvällen jag inte umgicks med mamma och pappa. istället var jag med två goa killar från norge, hahah. jag vet inte riktigt hur det kom sig, men vi tre började prata som tonåringar brukar göra och sen insåg vi att vi hade rätt så mycket gemensamt. vi gick runt lite här på malta och satt sedan och snacka tills klockan slog nästan två. varför ska jag alltid lyckas hitta vänner utomlands precis innan jag ska åka hem? jäkligt bra fråga, jaja det är som det är. även fast jag bara känt dom i någon dag så kommer jag fan sakna dom, sååå härliga grabbar och nu drar dom till norge och jag till sverige.. vi kommer nog aldrig få se varandra igen. fast vem vet egentligen?
nu ska jag sola bort mina sista timmar här på malta!
vi hörs back in sweden again! pussss


i misss u


Kommentarer
Postat av: M

Saknar dig ocksa varldens basta sisa ! <3

2011-07-08 @ 19:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0