skolavslutning idag, välkommen sommarlovet!

kom precis hem, var i skolan imorse och fikade med lärarna och klassen. skulle säga att det var ganska onödigt, visst mysigt med lite träff sådär men att dra till skolan för att vara där i 50 min.. njaaaaaa inte direkt nice. efter det satt jag kvar på skolgården med tjejerna. härligt! ikväll klockan halv 6 har jag skolavslutning. kan faktiskt inte fatta att det redan gått ett år sen förra gången, jäklar vad fort! jajaaaaaa, nu står vi snart där igen och sjunger lite fina sånger. awesomeeee. senare på kvällen kommer tjejerna hit till mig, och tillsammans ska vi grilla, käka, lyssna musik, snacka och bara ha det allmänt chill.. sedan satsar vi på att vara uppe hela natten. vem vet? jag tror vi somnar! hihih. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0