malta tomorrow!!!

hej kära läsare! jag är hemma efter en fullspäckad vecka i stockholm på selected. det var jätteroligt, men jag måste säga att slutet var så jäkla surt. sörmland som vi tjejer som jag nu var med spelar för vann alla matcher i gruppen, och visstfan är man värd att vinna då. men nej.. vi förlorade tyvärrr finalen mot dalarna(som vi vann mot i gruppspelet), så det fick bli en andraplats. jajaaaaa glada är vi iallafall, lr jag är glad. jag åker nämligen till malta imorgon.. heheheh, känns jättebra att jag kommer hem en dag, packar och åker igen. helt awesomeeeee, så för er lär de inte bli någon uppdatering på ett tag till. jag ska försöka, men lover absolut ingenting!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0