just stop for a minute and smile

halloj! ligger hemma hos michaela i hennes soffa och har precis ätit. asnice. snart ska jag hjälpa till och fixa michaela inför hennes bal i skolan, fyfan va kul! så glad för hennes skull. jag vill ocksååååå!!! bara 1 år kvar nu, haha.. skulle egentligen ha träffat sebastian tidigare idag, men duktig som jag är så missade jag bussen dit, såååå det sket sig :( jaja, senare ikväll har jag träning med distrikt, i tre timmar!! :o kommer nog dö, nejdåååååå inte alls.. vi hörs senare förmodligen. och då lovar jag att bjuda på bilderna från i måndags. skulle lagt ut dom igår men min data dog flera ggr så jag tappade orken. heheh. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0