hey baby, drop it to the floooor

sitter på mitt rum med alexandra och frida, fyfan vad vi fjantar oss. ibland äre så skönt att bara vara och ha allmänt kul och det är precis vad vi har gjort ikväll.. jag och frida drog in till södertälje, där mötte vi upp alexandra. käkade lite, och sedan mötte vi oliver och fredrik på centralen. dom bestämde sig för att dra till lundbäck. men jag, alexaaa och frida drog till nykvarn och träffade några fina grabbar istället. hade det mysigt med gitarrspelande och lite sånt tills myggorna typ åt oss levande. hahaha.. drog och hämtade min moppe, och sen satte vi oss tre på den för attt dra vidare till mig. rolig resaaaaaaaaaaa, eller? kallt som fan, men vi klarade osss fint tillsammans ;) nu ska jag vara social, och flumma vidare. vem vet, kanske dygnar vi? hmm.. fåglarna utanför fönstret är iallafall pigga som fan!!! gaaash. pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0