have you ever tried sleeping with a broken heart, then you can try sleeping in my bed.

startade dagen med fotbollsturnering i skolan, det gick hyffsat bra. och min klass tog hem 2:a platsen, otur som vi hade så förlora vi bara med målskillnad mot det vinnande laget. jaja, skönt att det är över nu! tog bussen hem, duschade och åt lite sedan drog jag in till nykvarn där jag mötte upp frida och satu. två otroligt fina tjejer, tycker så mycket om er! hihih.. iallafalll, satu åkte hem efter någon timma och då gick jag och frida till fotbollsplanen. kollade på söta nåtbyyy när han hade träning ett tag, och sedan gick jag och frida till hökan. skulle mött dala och hans vänner där för att bada lite, men dom var förjäkla sega så vi stack tillbaka till centrum igen.. slutade med att jag&frida gick, gick och gick. har nog aldrig haft så jävla ont i fötterna som jag hade då alltså!!! men bra gjort av mig och frida. haha. nu ska jag krypa ner i min härliga säng, smsa med lite sötnosar och sedan lär jag somna! vi hörs imorgon! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0