happy, but happier.. I will be tomorrow.

hej babes! hoppas ni har det bra, själv är det lite bådeoch. visst jag mår super, men jag har en del att tänka på..men det ska nog lösa sig!  idag har jag inte gjort ett piss ungefär, riktigt skönt. heheh men imorgon då jävlar. skolavslutning!!!! kan inte beskriva hur skönt det ska bli, fyfaaaan äntligen. och efter det på kvällen ska några fina tjejer hem hit till mig, och vi ska ha det jävligt bra hela natten lång.. gud nu när jag skriver allt detta så längtar jag faktiskt lite. hihih kanske ska gå och lägga mig redan nu så det går fort tills imorgon? hmm.. nej nu ska jag mysa framför tven men skål ben&jerrys. loveeeeeeeeeeee 2 you all.


en bild från skolavslutningen förra året, christina och jag!!

Kommentarer
Postat av: Moa<3

lyllo dig själv har man it skolavslutning förs på torsdag :o<3

2011-06-12 @ 18:17:16
URL: http://lifeasmoaa.blogg.se/
Postat av: Christina

kommer bli suuuupper imorgon!(:

kan inte fatta att det redan har gått ett år;o

2011-06-12 @ 23:04:25
URL: http://christinamagklaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0