skolavslutning + tjejkväll (försenat)

tänkte skriva lite om måndagen, bara liteeeee för att sedan bjuda på många bilder. skolavslutningen var fin, eller vi gjorde inte så mke. sjöng lite, och sedan fick vi våra betyg. jag är absolut nöjd med mina, men såklart det kunde ha varit bättre. aja, 245 poäng är inte dåligt för att gå i åttan. hihih. sedan sa man hejdå och lite sånt till alla. så sötaaaaaaa niorna var, usch kan förstå deras känsla. fan vad jag kommer gråta nästa år. heheh.
vid halv åtta drog jag, mirna, daniella, christina och johanna hem till mig för att ha en av våra alla tjejkvällar. riktigt jäkla kul och mysigt hade vi! grillade och käka först, sedan kubb, musik, tjejsnack, och efter det blev det efterrättt.. frukt, med smält choklad och grädde. snacka om att vi mådde dåligt efter allt vi tröck i oss.. haha! sen fick vi för oss att dra och bada, så då gjorde vi de. slutade med att jag, mirna och daniella körde nakenbad. hahah helt klart det roligaste under kvällen! sen stack vi hem, la oss framför tven och kollade på film. när klockan var runt 03.00 så sov vi nog alla gottt. hihih













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0