Treat me right, and i'll be there. If you don't..well.. Fuck you!

Godmorgon på er! Jag är vaken och ligger hemma hos bajsan och väntar några minuter tills det är dags att dra till tåget. Sista körningen på körskolan idag, och sen efter det ska jag träffa mitt hjärta frida! Äntligen är hon hemma från spanien, och som jag har saknat henne. Precis rätt tillfälle att hon kom hem nu när jag mår som jag gör. Jag är så jävla förbannad, lite ledsen ibland men mest bara arg.. både på mig själv och på en annan. Förfan att jag lät mig tro på något som bara var bullshit. Nej, nya tag nu igen. Dags att leva livet ännu lite mer, tack för alla ni fina vänner som hjälper mig! Ni betyder världen. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0