live. laugh. love

jag sitter vid datan och frida ligger i min säng här bredvid. precis som jag sa drog vi in till nykvarn, där kollade vi lite fotboll tills kevin och alessio kom. vi drog till centrum för att dom skulle äta, en sväng förbi albin också sedan tillbaka till fotbollsplanen igen. hälsade på några och sådär.. nicke var med osss också, killarna lallade fotboll medans jag och frida mest låg och snackade på planen till det började regna. hahah.. väntade på att regnet skulle sluta, vilket det inte gjorde så jag och frida tog moppen hem iallafall. och nu är vi här. ska nog strax sova.. klockan börjar fan närma sig halv tre och snart går väl solen upp igen.. lr? haha! godnatttt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0