jag bara lever livet.. utan en stund av funderingar

tjaaaaa! jag kom nyss hem. tänkte skriva lite om skansen igår, haha. vi satt ner i 10 timmar och väntade på sändningsdags av allsång på skansen. fyfan. men det var så jäkla kul när allt väl drog igång, och tjejerna jag var där med, lovely! ulrik dessutom.. typ mums på honom!! jaja. efter när det börja lida mot sitt slut så tog jag mig hem till fredrik, och det var där jag sov inattt. vaknade vid halv elva, helt ensam. (haha.. stackare fredrik som jobbar). käkade frukost och satte på "never say never". alltså det finns seriöst ingen film som är bättre än den. just sayin'. ;) mötte sedan upp min fina syster vid centralen, åkte till södertälje och fikade, sen hemåt. och nu sitter jag här, ska alldeles strax fixa fruktsallad som jag och familjen ska mysa med ikväll framför film. känns som att jag behöver en hemmakväll med familjen efter att jag sovit borta i fyra dagar. pusss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0