i want you tonight, and i want you to stay


hej igen! någon dag sen jag blogga va? jajaaa nu är jag hemma igen och kan blogga lite. senaste inlägget var i lördags och då vart det som sagt bio. jag, frida och satu kollade på baksmällan 2. jääävligt bra film med mycket skrattt, var hemma hos frida vid ett sen igen. igår var det söndag, och jag stannade hos frida hela kvällen då med. vi mötte upp satu och andrea på centralen, sedan kom också adam. efter ett tag även abbe, och lite efter det jocke. haha.. efter lite häng på stan tog vi oss hem till abbe där vi mest kollade tv och snackade. efter någon timme kom lukas och johnny, och då drog vi oss ner till stan igen. in på mcdonalds där några åt och sedan tog jag och frida bussen hem till henne. en kväll med vänner helt enkelt, precis så som det ska vara! 
nu är det snart slut på måndagen och denna dag var inte min dag. sträckte hela jävla låret på träningen, känns surt men det är nog bättre till nästa vecka. så nu blir det att vila lite från träning..
juste, på onsdag morgon drar jag till göteborg faktiskt, tillsammans med mamma och michaela + några till. men det ska bli så himla braaaaa! inte mycket bloggning då förövrigt. men ni klarar er! pussss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0