gårkvällen


kom precis hem från frida, sov där inatt tillsammans med henne, caroline och satu. och tänkte nu skriva några rader om gårkvällen. vi drog oss ner på stan för att ta oss hem till satu, där snackade vi mest men efter någon timme tog vi bussen tillbaka till pershagen, hem till frida alltså. då hade vi även dennis och fredrik med ossss.. när vi tjejer hade fixat osss färdigt så gick vi till torpa. vi var runt 20-25 pers där som bara hade det allmänt roligt med musik och snack, vissa badade och vissa bara kollade på. runt halv två tog vi oss hemåt igen. kvällen slutade hyffsat bra. glad för det är jag!!! att bara få umgås med tjejerna igen var så himla braaa! så ikväll gör vi om det. nu ska jag duscha, fixa ihop lite saker.. sedan tar jag mig in till frida igen. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0