every day is a new beginning

mötte upp caroline i östertälje imorse och sedan pendeln vidare till sthlm. vi gick runt i affärer och pratade om allt och inget, riktigt mysigt. juste, lunch åt vi också! inget man får glömma liksom... heheh. efter ganska många timmar i huvudstaden drog vi hemåt, och vidare till mig. här la vi oss på soffan ganska snabbt med one treee hill på tven. precis som vi brukade göra förut när vi träffades väldigt ofta! jaaaa, och för ca 1 timme sen nu, stack hon hem. 
just nu då -lyssnar på musik, kollar läget på facebook och funderar på vad jag ska hitta på next. kanske plugga till det där förbannade moppeprovet jag har imorgonbitti. gaaash, helst inte. nu ska jag nog ta och kolla lite paradise hotel istället.. och kanske smsa ngn söt person. hmm.. vem vet? ;) pluggandet får jag ta om en stund helt enkelt.. haha
pussss

kom ganska tomhänt hem från stockholm idag, haha.. men dessa söta grejer fick jag med mig iallafall, + en svart kofta som jag inte fick bild på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0