chillkväll

hej ni! nu har jag gjort färdigt de sista jag skulle och snart tar jag bussen in till frida. vi ska ha en riktig myskväll med film, onyttigheter och girlstalk! vi övervägde om vi skulle gå på en fest som vi vart bjuda till idag lr om vi skulle bara vara vi två och chilla.. oooch jaaaaa ni vet ju nu vad det blev. haha. vi kände inte för att dra på den dära festen helt enkelt, vi ville inte umgås med alla personer som var där heller. ibland äre bättre att bara vara sig själv och göra det som känns bäst. och exakt det är jag och frida bäst på! att bara vara osss själva. yeaaaaaaaah, vi är grymma.
 nej nu ska jag äta lite, sen kilaaaaa! pusssss


osminkad och myskläder! nice

Kommentarer
Postat av: mongo

finaste tjejen!

2011-07-17 @ 01:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0