anything and everything

hej där! lyssnar på musik och bara chillar just nu, vaknade vid två och sen desss har jag inte gjort ett piss. haha, mest bara kollat film med min syster och så. michaela skulle komma hit men det blev ändrat så hon och jag ska träffas imorgon istället, lika bra det för idag är jag tröttt och slö. nästan som vanligt då.. haha! tänkte inte skriva så mycket mer eftersom jag inte har så mycket att dela med mig av. för övrigt så gick träningen igår väldigt braaaa! ;) vi hörs! pusss

bild från natalies student, efter jag hållt tal.

Kommentarer
Postat av: johanna

skulle inte du kunna lägga ut talet till din syster som du gjorde här på bloggen ? <3

2011-07-21 @ 23:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0