you da one


hej fina ni! jag har vart lite off senaste dagarna, mest på grund av allt jag har i skolan och sådär. inte superbra dagar som passerat direkt men nu börjar det ordna sig igen, nästa vecka ser däremot ut som ettt helvete igen på skolfronten.. men det tar jag då.
idag slutade jag vid halv fyra och då tog jag mig hemåt, la mig på soffan och checkade gossipgirl avsnittet som kommer visas här på söndag. hehe.. klarade helt enkelt inte av attt vänta!!
igår var jag på öppet hus på john bauer i liljeholmen, det kändes bra faktiskt. men jag har fortfarande många funderingar som är oklara.. så vi får se. nu ska jag dränka mig i musik innan träningen.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0