the day before monday..


tjabbaaaaa! drog till uppsala tidigt imorse för att möta uppland med distrikt. det gick hyffsat bra, eller iallafall sista perioden, men vi förlorade tyvärr med något mål ändå. jaja, bara att satsa för att göra det bästa på sm i januari!!! har inte gjort mycket alls sen jag kom hem, kollat på en film och suttit vid datan. socialt liv jag lever, verkligen. nu ska jag fortsätta slappaaaa och inte göra ettt skit. love life även fast det är tråkigt för tillfället. ha en fortsatt bra söndag! pusss

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så snygg snygg snygg snygg tror jag har en crush på dig :$

2011-12-19 @ 16:30:38
URL: http://annabergman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0