to wish you were someone else, is to waste the person you really are

hello everybodyyyy, har inte bloggat på hela dagen tyvärr.. vet inte varför men det bara blev så, för lat antagligen. haha. gick i skolan till tolv idag ungefär och då drog jag mig hemåt, somnade i soffan ett tag men sen fick jag och syster för oss att pynta julgranen. så det gjorde vi, äääkta julstämning här hemma nu!! senare var det innebandymatch som gällde, mötte hässelby och det gick hyffsat bra. jajaaaaaaaa, nu ligger jag i sängen och myser, håller på att bli sjuk så ska sova alldeles strax. imorgon börjar jag halv elva och slutar halv tolv, aaasskönt. sista skoldagen, me like veryyy much. efter det åker jag hem till jacke o myser några timmar, sen till södertälje igen för att ha julmys med laget. åååh va great dag! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0