fuck me. fuck you. fuck him.

fuck. fuck you. verkligen fuck you.
jag bevisade för dig attt jag hade slutat bry mig, attt jag inte väntade på dig och attt jag faktiskt levde livet. och allt jag fick från dig var hatord. tack. tack verkligen för att du får mig attt må så himla bra men samtidigt så jävla dåligt. hoppas du inser attt jag gjort ett enda fel som inte ens är fel, och attt du har gjort tusen. tusen om inte mer. har tapppat räkningen. du säger attt jag är vidrig och okej, i dina ögon kanske jag är det just nu. men då får det va så. jag orkar inte vara den av osss som alltid får ta alla smällar, för nu har du precis fått din första stora smäll av mig och du klarar inte ens av den. jag har tagit tusen från dig och står fortfarande här med ett gottt samvete. fan vad jag är så mycket starkare än dig och fan vad det glädjer mig.


Kommentarer
Postat av: frida

Du är stark Nico, och du vet att ja alltid kommer finnas vid din sida

2011-12-04 @ 00:27:22
URL: http://ffridak.blogg.se/
Postat av: D

Duuu är så himla mycket bättre och det vet du N! All kärlek till dig min bästaaaa

2011-12-05 @ 01:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0