fml moment

tja! tjabba! hej! hoppas ni alla mår bra. själv är det helt okej... hade hoppas på att kunna säga bra för det är det delvis men jag är sjuk. fuckiiiing sjuk såhär  en dag innan julafton typ. assså fmfl. inte kul alls.
jag är totalt genomförskyld, har halsont och feber, och inte nog med det jag har förmodligen fått urinvägsinfektion. yes liksom! skaaa åka till läkaren och kolla upp det imorgon. kul. naaaaaaaat för det är ett helvete attt sitta på toan 24/7 och typ gråta. hahaha.  
nej men nu ska jag sluta klaga för jag tror ni fattar vad jag menar. haha. annars rullar det på bra, hängde en hel dag på stan idag med min syster och ellen. handlade alla julklappar så nu har jag det klart, dessutom fixade jag mina naglar. asnöjd!!!! men nu orkar jag inte skriva mer för jag känner hur ögonlocken stängs varje sekund. godnattpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0