dan före dopparedan

det är julafton imorgon, kan knappt fatta det.. har ingen julkänsla och med tanke på att jag är sjuk känns det mesta ganska segt. jaja. största delen av dagen har jag spenderat sovandes i soffan, wohooooo va kul. var hos läkaren imorse och fick svar på att jag har allt de jag nämnde igår, så nu har jag fått någon konstig medicin, är ju typ allergisk mot pencellin så jag fick något annnat. hatar medicin mest av allt, så ni vet de liksom ;) snart kommer mormor och morfar, men innan det ska jag nog hoppa in i duschen.. ciao.
tar och bjuder på en bild på mina naglar jag fixade igår, finaaaa va??!?!?!

Kommentarer
Postat av: D

omg äääälskling, du får kryaaaa på dig!!!

PUSS OCH GOD JUUUUUL I EFTERSKOTT hehe

2011-12-25 @ 13:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0