Dag 2: En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning.

väldigt svår fråga eftersom jag litar på många av mina närmsta tjejer. men den som för tillfället nog vet mest om mig är frida.
en kort beskrivning.. hmmm ja, har känt fridisen sen jag började innebandyn. typ 6 år sen. men det är under dom senaste tiderna vi blivit så himla nära och jag tror det är för attt vi är så jävla lika varandra men ändå olika. svårt att förklara, men rent ut sagt vet jag inte vad jag skulle göra utan henne. thank you darling for everything.
 

först en finfin bild på tjejen, men sen tänkte jag på attt ni kanske ville veta lite mer om hur hon är som person.. och det har ni svar på i den andra bilden- haha mums


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh tack så mycket älsklingen, gillar sista bilden skarpt! Du är bäst, puss! <3

2011-12-04 @ 00:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0