19 december


tjaaaaaaaaaaaaaa vänner.. eller fiender. vet attt ni finns också, hahah. ligger i sängen och har nyss sovit, fan va chill asså. livet lekeeeeeeeeeeer. och jag har ubertråkigt som ni kanske märker. klockan sju är det träning, vilket jag ser fram emot väldigt mycket, behöver röra mitt feta arsle lite efter allt godis jag tryckt i mig. yeaaah.
skolan idag var totalt pointless.. fattar inte grejen med att vara där nu när jag i stort sätt har gjort allt som behövs vara klart, vi kunde ju lika gärna ha slutat i fredags. no difference liksom... slutade vid halv tre idag men drog en timme innan för jag bara satt i korridoren, kände att om jag ändå bara häckade där kunde jag göra de hemma istället. och så blev det. nog snackat. viiiiiii hörs! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0