you can't touch me now, there's no feeling left.. and if you think I'm coming back don't hold your breath..


gårkvällen hemma hos frida var jättemysig.. och jättekul. jag mår så himla bra i de tjejernas sällskap! tackar dom så otroligt mycket för det. jaja, vaknade upp hos frida vid två av att det åskade och blixtrade som fan utanför fönstret.. är hösten redan påväg eller vad händer? jaa, man undrar ju.. sedan hämtade pappi mig och nu har jag varit hemma i några timmar. ska strax äta, och sen ta moppen in till mariefred. där ska jag träffa matilda och två av hennes vänner tror jag, vi ska kolla på never say never och förmodligen snacka tills det gör ont i munnen. min bästa michaela skulle egentligen ha sovit hos mig idag, men det vart lite omständigt så det flyttade vi till i slutet av veckan istället. sooo much better.
nu ska jag kila ner och se om maten är färdig. ha en bra kväll allesammans! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0