håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar


hej ni! har varit borta från bloggen i några dagar som ni kanske märkt, det är faktiskt ganska skönt ibland att inte behöva tänka på att man ska blogga. speciellt eftersom jag bara gör det för kul.. heheh, men nu tänkte jag ändå uppdatera lite för något bättre har jag minnsann inte för mig. igår så mötte jag frida på stan, hon letade present till sin syster som fyller år idag och jag följde bara med. en tröja fick jag iallafall med mig hem, enkel svart men med ett jävligt bra citat på.. visar upp den här senare! sen tog vi oss hem till frida och på något sätt så somnade vi båda när vi väl var där, hahaha trötta tjejer! vaknade lite senare och fixade till oss lite.. drog och köpte pizza och sedan tillbaka till frida. åt och pratade vilket var väldigt mysigt. efter någon timme knackade det på fridas dörr och där stod martin och anton..vi var inte riktigt beredda på att dom skulle komma, men det slutade med att vi alla låg i fridas säng och kollade på film. hahah.. sen tog jag mig hemåt och somnade. bra kväll ändå måste jag sägaaaaa.
nu ska jag lata mig ett tag till och om någon timme kommer frida hit till mig. vad vi gör ikväll är inte riktigt bestämt men något hittar vi alltid på! pusss


justeeeeeeeeeeee, glömde berätta om hur moppeprovet gick! jag klarade det!!!!!!!!! hur bra???? asbra, och det satt väldigt fint. nu kan jag och frida åka runt hur mycket som helst och nästan vart vi vill. hahaha underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0