@ my placeeee

igår vart det inte så mycket bloggning alls, först mötte jag frida på stan.. hmm inte så tidigt som vi tänkte oss men iallafall. vi åt på nancys och sen gick vi hem till satu och överraskade henne och adam. hahah roliga tjejer! efter någon timme drog jag hemåt och sen begav jag mig till träningen, det var nice. men vi hade beeptest och det var ju mindre nice.. heheh.. men det gick bra. efter träningen hämtade vi upp frida och åkte till mig. fixade oss lite och runt halv tolv var vi hemma hos albin i nykvarn. där spenderades hela natten tillsammans med frida, albin, munken och kevin. ganska så awesome men varmt var det i albins lilla rum ;) idag så vaknade vi alla strax efter tolv och då tog jag och frida moppen in till södertälje där jag först solade och sen åt. nu är vi här hemma hos mig igen, planerna för ikväll är inte riktigt bestämda.. men något hittar vi alltid på. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0