lev dagen som om det vore din sista

hej på er! idag gick jag i skolan från nio till tio.. hahah? fan vad onödigt. jaja, efter det ringde jag och väckte frida. ibland är jag verkligen den dära snälla vännen som alla behöver, speciellt frida som aldrig går upp i tid. hihih.. drog till fridisen som sagt, och då somnade faktiskt både hon och jag i hennes säng. sen vaknade vi runt två då vi tog moppen ner till stan för att möta upp caroline för en fika. det var riktigt mys faktiskt. träffade josef, aspen och stefan på stan, trevligt att träffa folk man inte träffat på länge! nu ska jag ladda för en skoldag imorgon genom att lägga mig på soffan framför en film. hahah awesomeeeeeee! pusss

Kommentarer
Postat av: CONVERSE

Allt bra med dig? :)

2011-08-20 @ 17:04:34
URL: http://minaconverse.blogg.se/
Postat av: CONVERSE

- Så bra :) Jo men det är rätt bra med mig också.

Har du börjat skolan?

2011-08-22 @ 16:55:38
URL: http://minaconverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0