i can't set my hopes too high, 'cause every hello ends with a goodbye

har försökt mobilblogga hela dagen, men som ni kanske ser har det inte gått.. jaja, gårkvällen spenderades med frida, thimmy och ludde. vi kollade på skräckfilm och hade det mysigt. sen efter det åkte jag och frida förbi kevin en stund och snackade, sedan vidare hem till mig. klev upp tidigt imorse och drog till uppsala.. hade nämligen match där med laget. måste säga att det gick hyffsat bra, men tyvärr förlorade vi iallafall. nu ska jag inte snacka så mycket mer, hade planer för ikväll att antingen dra till södertälje eller mariefred men dom ändrades när min syster frågade om jag ville med på bio. sååååå nu blir det biotime på heron. vi hörs när jag kommer hem igen! pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för ögonbrynspenna?

2011-08-07 @ 20:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0