godnattinlägg

kom hem för 45 minuter sen ungefär, och jag måste säga att filmen faktiskt var jäkligt bra! det blev väldigt mycket skratt och jag tror tjejen bakom mig hade svårt att andas pga de.. ojherre vad hon skrattade! haha.. en riktig tjejfilm får jag nästan säga att den var, men såklart kan den passa killar också ;) jajaaa, tänkte bara höra av mig lite snabbt innan jag drar mig mot sängen för att sova. imorgon ska jag förmodligen till mariefred och träffa matilda, och senare på kvällen har jag träning.. men godnattt sötnosar!

bild från göteborg, kommer fler någon annan dag!



tilllägger att det var bridesmaids jag såg på bio, eftersom det var någon som undrade!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken film kollade du på? :D

2011-08-08 @ 16:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0