couldn't never figure out how to love.


hej ni fina bloggläsare som fortfarande kikar in här! fattar inte riktigt att ni är kvar.. men jag måste säga att det ändå är jäkligt kul att se! jag saknar att blogga, eller iallafall ibland, speciellt när jag verkligen känner för det.. som nu tex. jag har inget att skriva om, men ett inlägg blir det iallafall. haha.
under dom dagarna som jag inte har bloggat har det varit upp och ner, jag har mått jättebra men sedan föll jag lite mot botten men nu känner jag mig rätt så stabil igen. mycket olika anledningar, känner jag för att skriva ut om det sen, så gör jag det. min blogg, and you know i'm the boss ;)
idag har hela min eftermiddag spenderats med frida, otroligt bra och vad vi har gjort.. hmmm ätit. ja, det är fan det enda vi gjort, donken, glass, godis.. osv. chill att jag har lagt på mig typ 5 kg idag också. nicenice.
nej nu ska jag krypa ner i sängen och sova, imorgon är en ny dag! vi hörs när vi hörs! godnattpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0