back on track.. or whatever you want


hej ni! till först vill jag be om förlåtelse för den kassa uppdateringen, men jag har helt enkelt gjort allt förutom suttit vid datan.. aa nästan iallafall. men nu tycker jag inte att ni ska behöva kika in här och se samma jävla inlägg varje gång, hahah. sååååå här har ni ett nytt ;) skolan är i full gång igen, det känns såklart bra vissa stunder men självklart saknar man att kunna sova hur länge man vill, inte ha några större regler och bara vara..men jag antar att vi får vänta ett tag till för att få tillbaka det. sålänge lever vi dagen som den kommer!
inatt har jag sovit två till tre timmar, inte jättebra men vafan gör man inte när man är ute och tältar med klassen? för det är precis det jag gjort och nu är jag hemma igen. skönt! jaja, nu ska jag duscha och sen kolla på inspelningen av true talant som gick igår. vi hörs sötnosar! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0