love it, hate it, whatever you want.

tjabba! kom hem för någon timma sen. efter utvecklingssamtalet jag hade idag, som för övrigt gick superbra så åkte jag ner på stan. tänkte inte köpa något alls, men det sluta med ett par saker iallafall..tänkte visa er dom grejerna nu, men ni får bättre bilder någon annan gång maybe.. för nu äre time for desperate housewivessss! pusss


aaasskön tjocktröja, enkel om man har en "inget-att-ha-på-sig-dag" ;)

mysssssströja. haha.. alla har sådan och nu även jag. ajdåååå..

svarta hörmidjade jeans. jag ääääääälskar svarta jeans :))) hihih

ett till par jeans. aaaasniceiga. och mycket snyggare i verkligheten.. så var lugna ;)

två enkla men grymt snygga toppar. to die for!

två linnen med knappar framtill och djupa i sidan. to die for!!!

Kommentarer
Postat av: matilda

ååh, vart har du köpt dom två sista linnerna ? :D

2011-04-06 @ 07:29:17
Postat av: D

AWESOOOOOOME CLOTHESSSSSSSSS!!!!

2011-04-06 @ 17:51:04
Postat av: fridis

vart köpte du jeansen?;) du kanske kan lägga upp som dagens fråga?:)

2011-04-14 @ 16:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0