the show goes on babyyyys

hellllo babes! jag hade tänkt berätta lite om gårdagen, som vart väldigt spontan. jag åkte in till södertälje vid fem, träffade bästaste caroline.. vi chillade galet och pratade om allt mellan himmel&jord. för härligt! efter några timmar, började vi gå. vi hamnade i rosenlund där vi träffade tullis och anton ett tag. hahah galna grabbar men kul att träffa dom igen efter typ hundra år. hihih. vid halv nio någonting så kom stefan ut och träffade oss istället. var ute med honom ett tag och snackade! hmm.. vad hände sen? jooo. jag och caroline gick hem till henne, hahaha va duktiga! bussen var ju förjävla seg, benen är bättre ;))) och när klockan slog elva ungefär så låg jag och caroline hemma i min brors lägenhet och kollade på "the noteboook". gulligaste filmen. sedan somnade vi gott med flera kilon glass i magen. niceeeeeeeeeeeeeeeee huh?! nu är snart lovet slut.. och jag har lust att bara skippa skolan. gaaaaash.. nu ska jag försöka plugga, men jag har absolut ingen lust.
sommmmmmarlov snälla kom!!!!! pusss på er!


caroline är såhääääär skitfin.. men vad fan äre med mig???? bra att jag förstör bilden. hahahaa


Kommentarer
Postat av: CAROLINE HEY

haha är du knasig???? ser ut som en mosad groda, eller nått...

men de va en najz kväll iaf! :DD

2011-04-25 @ 19:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0