one treee hill

hej igen! sitter vid datan och pustar ut nu.. det är inte det lättaste att springa med solen rakt på sig. men det var jäääkligt skönt, och det blev hela 8 km på 40 min. hihih. nästa gång blire kortare tid! lovar mig själv det. snart äre dessutom kringlamilen, det är en grej vi har i skolan när hela högstadiet springer 1 mil. ska faktiskt bli kul! lr jaaa kanske, de beror på vilka man springer med ;)
ajaaa.. nu väntar duschen på mig, och efter det ska jag lägga mig på soffan och kolla one tree hill. seriöst bland det bästa som finns på tv!!!! döööööööööööööööör för nathan och lucas. hihih. sen får vi ju inte glömma jamie, som typ är världens sötaste unge. ge mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0