I can't say i don't love floorball, because I do.

hej bloggen och hej ni som läser. måste säga att vädret idag är så jääääkla härligt. hihih.. snälla säg att våren ska komma nu, eller att den är här nu. trött på all snö ;) iallafall, kom hem för en stund sen och tänkte plugga, men datan stod så himla nära mig... så jag var tvungen att kolla facebook och allt sånt. *beroende*.
om en halvtimma drar jag på träning, allltså taggggga det! har lust att bara springa av mig och det gör jag verkligen som bäst på innebandyplanen, så det blir bra! synd bara att bästa michaela inte ska träna. sadface.
nu ska jag äta mat. och sedan time for training. i like it!



bild från när sörmanlands distriktlag mötte mitt lag telge.. hihih kul att möta sitt egna lag!
17 <3

Kommentarer
Postat av: D

go ggggggirl!!!

you're awesome ;*

2011-04-04 @ 17:53:14
Postat av: matilda

sv: Jaha, men då är det inte så långt här ifrån då, haha :)

2011-04-04 @ 18:35:22
URL: http://josefsssons.blogg.se/
Postat av: sandra habibolin

sv; ja det är ett måste nicole, vi har sagt att vi ska men det har inte blivit av. skärpning från båda nu! <3

2011-04-04 @ 20:03:44
URL: http://sandrahabibolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0